CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, October 18, 2011

Hari Raya Kat Umah Batu Kurau

Masa dalam bulan puasa aku mendapat panggilan dari anak kawan aku...dia menyatakan yg ibu dia sakit tenat kat sungai buluh...kebetulan anak aku pun X berapa sihat,aku X dapat pergi ke KL..aku ada cakap kat anak kawan aku kalau raya ni ibu balik kampung tolong bagitau..syukur hari raya pertama anak kawan aku ada talipon ..makcik ada kat mana ibu sakit tenat..sebenarnya aku beraya kat umah ibu mertua aku dulu,petang raya pertama aku terus bergegas ke Batu Kurau..hajat hati nak sangat berjumpa dengan kawan baik aku..nasib menyebelahi aku..dapat juga berjumpa..kesian terlantar sakit mengenangkan suami yang pergi menyambut illahi..sehingga nyawanya terancam
hanya dapat titiskan air kemulut
suami aku menyuapkan air





















0 comments: