CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, December 17, 2010

Anak Sulung aku Dah Jadi Anak Teruna

Anak Sulung



Ni anak sulung aku..Muhammad Amirul Aqmar namanya...panggil Amirul je...dah 16 umurnya...sekarang masih belajar di sekolah menengah Sungai Nibong dalam aliran Sains Akaun di Pulau Pinang...melahirkan dialah yang paling menyakitkan dan membuatkan berasa serik untuk bersalin lagi...tapi dah qada dan qadar allah swt...umur dia lebih kurang 1 tahun 6 bulan aku mengandung anak yg kedua...ni aku nak cerita pengalaman melahirkan dia harap2 dia baca pengorbanan seorang ibu...


Masa mengandungkan Amirul kat Penang...melahirkan dia kat Hospital Bersalin Taiping,waktu tu aku dah cuti hampir 2minggu dok kat Penang..ingat nak bersalin kat Penang je..tapi dia X nak keluar...mungkin dia nak lahir kat Taiping kot...

Masuk la wad ke 3 campur macam2 bangsa...kalau nak diikutkan aku tak kisah...tapi tahap kebersihan dan layanan dia amat teruk...macam macam bau ada...tandas pulak kotor...masa tu 16 yang lepas...mungkin sekarang ni tak lagi kot...mungkin dah ada perubahan...dah la seksa nak keluarkan si Amirul ni...sakit punya la lama 3 hari 2 malam punya la teran tapi X buka2 masuk labour room punya la lama..orang lain msuk jap dah keluar...aku dari mlm sampai esok X bersalin2 juga ....aku merungut dalam hati aje..tak berani nak kata apa2

0 comments: