CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 4, 2010

PENYERAP TOKSIN



Menyahtoksik Untuk Kesihatan dan Kecergasan Tanpa Pil







Harga: RM 65.00
Super Kino Plus Ion Negatif - 1 KOTAK - 10 KEPING

Di sini anda akan diperkenalkan kepada KOYOK PENYERAP TOKSIN ~SUPER KINO plus Negative Ion, satu produk baru hebat abad ke-21 untuk keutuhan dan kesejahteraan kesihatan anda tanpa pengambilan pil!!

SUPERKINO BARU DENGAN TAMBAHAN ION NEGATIF
(New Super Kino Plus Negative Ion)
LEBIH KUASA DETOKSIFIKASI.LEBIH BAIK UNTUK KESIHATAN DAN KECERGASAN(More Detox Power. Better Health and Vitality)


Anda selalu merasa sakit-sakit sendi dan lemah terutama di bahagian kaki, buku lali, lutut dan pinggang serta telah menghabiskan beratus-ratus ringgit malah beribu-ribu untuk mengubati penyakit anda itu namun belum sembuh jua. Cubalah cara alternatif.Anda tidak perlu makan sebarang ubat. Hanya perlu tampalkan koyok SUPERKINO di tapak kaki anda sebelum tidur.

Formula SUPERKINO dari bahan semulajadi (cuka wood dan bamboo vinegar, dokudami, tourmaline, chitin-chitosan, vitamin C, Shokubutsu seni dan daun loquat) akan menyerap toksin badan yang menyebabkan kesakitan melalui tapak kaki anda. Anda akan tidur lena dan bila bangun pagi akan merasa segar dan kaki anda akan berasa 'ringan'. Ini berlaku kerana sebahagian toksin telah diserap keluar oleh SUPERKINO.Terus gunakan sehingga 3 - 6 malam. Setelah itu anda hanya perlu 'maintain' seminggu sekali sahaja untuk membuang toksin dari badan.Insya Allah kami jamin anda akan berasa lebih sihat selepas itu dan merasai kesihatan dan kesegaran yang telah lama tidak anda nikmati.

KENAPA PERLU SUPERKINO:

Hari ini keperluan asas seperti air, udara dan makanan telah dicemari dengan toksin sama ada dari hasil industri atau dari perencah makanan. Sekiranya badan kita mempunyai sistem pertahanan yang lemah, maka kita akan cenderung dihinggapi penyakit.

Setiap penyakit ada ubatnya kecuali umur tua dan kematian. Setelah melakukan penyelidikan selama 26 tahun, pakar kesihatan dari Jepun telah mendapati bahawa pokok-pokok dan tumbuhan merupakan antidot yang dapat membantu menyembuh pelbagai penyakit. Antaranya adalah bahan resin atau damar dalam pokok oak, sakura dan birch yang mempunyai khas mengkumuhkan/membuang toksin.

KENAPA MELALUI TAPAK KAKI :

Menurut perubatan Cina, kaki adalah umpama jantung kedua dengan mempunyai lebih 60 titik akupuntur. Melalui titik-titik ini, toksin akan disedut keluar melalui penampalan SUPERKINO.

Khasiat dan manafaat yang boleh didapati apabila menggunakan produk unik yang istimewa ini.

ORIYEN SUPERKINO adalah sejenis penyerap toksin yang sangat berkesan untuk melegakan kesakitan dan mengurangkan bengkak akibat:

- Gout (di sendi kaki)
- Sakit-sakit sendi di badan
- Sengal-sengal leher dan bahu
- Sakit pinggang
- Bengkak Urat, Kaki
- Rheumatik Arthritis
- Gingivitis (Sakit Gusi)
- Sakit bahagian tapak kaki
- Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi
- Membantu mengurangkan kekerapan dialisis pesakit buah pinggang
-Senggugut
-Kencing tidak lancar

SUPERKINO berfungsi mengeluarkan toksin daripada badan lantas mengaktifkan sel-sel badan, mempergiatkan metabolisma, memperimbangkan sistem keimunan, tidur lebih lena dan memberi tenaga kepada anda.


Bagaimana SUPERKINO bertindak :-

Koyok Telah Menyerap Toksin Badan


Lekatkan SUPERKINO di bahagian tapak kaki pada waktu sebelum tidur. SUPERKINO akan menyerap toksin badan anda melalui 60 titik-titik akupuntur yang terdapat pada tapak kaki. Toksin yang diserap akan bertindakbalas dengan serbuk warna putih tersebut yang mana akan bertukar menjadi warna perang atau perang gelap, tertakluk kepada ciri-ciri fisiologi badan anda sama ada banyak toksin atau sebaliknya, kemudiannya serbuk tersebut akan bertukar menjadi pepejal.


Cara Kegunaan:

Dengan melekatkan lapisan bertulis SUPERKINO di pertengahan pelekat, kemudian letak pelekat di tapak kaki. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan sebelum tidur. SUPERKINO juga boleh digunakan di bahagian lain badan yang sakit seperti bahu, tengkuk , pinggang dan lutut anda.





AWAS!!! PASTIKAN BAHAGIAN KOYOK TIDAK BERTULIS DITAMPAL KE TAPAK KAKI ANDA, JANGAN PAKAI TERBALIK. JANGAN TAMPAL PADA BAHAGIAN LUKA KERANA SUPERKINO AKAN MENYERAP KELUAR LUKA ITU.



Sejarah perubatan refleksologi telah mendokumenkan bahawa bahagian tapak kaki manusia merupakan tempat pertemuan hampir 70 urat saraf yang bersambung dengan anggota dan organ badan manusia.Apabila umur manusia meningkat, fungsi bahagian pembuangan toksin seperti hati dan ginjal akan menurun.Sebahagian toksin yang tidak dapat dikeluarkan dari badan akan tinggal dan mendap di bahagian terbawah badan iaitu tapak kaki. Toksin (Racun) ini menyebabkan kesakitan kepada bahagian lain badan kerana persambungan saraf bahagian kaki ke bahagian lain badan. SUPERKINO akan bertindak menyerap toksin dalam bendalir limfa ini dan akan menyihatkan kembali badan kita

Kandungan SUPERKINO:
Kanji Jepun - 50%
Cuka Kayu, Cuka Buluh - 40%
Herba Berubat, Tourmaline, Daun Loquat,Dokudami,Shokubutsu Seni,Vitamin C,
Chitin chitosan - 10%

Kandungan Tambahan SUPERKINO PLUS ION NEGATIVE:
Cendawan Agaricus, Kristal Perlite, Seramik, Minyak Kayu Putih, Kunyit, Halia, Buah Aprikot



Testimoni Pengguna Superkino


“Bekerja berhadapan dgn komputer menyebabkan leher dan bahu saya sering mengalami kesakitan. Saya telah mencuba pelbagai plaster termasuk plaster pelekat kaki dlm pasaran tetapi tidak dapat memberi kelegaan. Super Kino Plus bukan sahaja melegakan kesakitan leher dan bahu saya, Ia nya juga mengurangkan senggugut” – Suhaila – 30 – Kuala Lumpur.


“Saya sering mengalami masalah tidur dan berasa letih dan tidak bertenaga pada pagi keesukan nya.Ini menyebabkan saya tidak dapat menumpukan perhatian semasa bekerja.Kini dengan Super Kino Plus, saya dapat tidur dengan lena, berasa lebih segar , cergas dan bertenaga pada setiap pagi ~~ Mrs Lim, 36, Kepong”

Saya mengalami kelenguhan pada bahagian leher yang berterusan dan sering diserang sakit kepala dari masa kesemasa. Doktor menasihatkan saya bahawa ini adalah disebabkan oleh gaya hidup saya yang tertekan dan keadaan postur badan saya. Pada mulanya saya berasa ragu-ragu untuk mencuba Super Kino. Tetapi setelah mencubanya, saya sangat kagum kerana kelenguhan pada leher saya hilang sama sekali dan saya tidak lagi sering diserang sakit kepala. Malahan saya berasa lebih segar dan lebih bertenaga setiap pagi.
Puan Zubaidah, 31, Kuala Lumpur



Ibu saya sering merungut kesakitan dan kekakuan pada bahagian lutut dan buku lali setiap pagi. Ini biasanya akan berlanjutan sehingga tengah hari dan menjadi semakin teruk semasa hujan. Dia diberitahu bahawa keadaan ini tidak dapat dielakkan kerana ia merupakan kelaziman proses penuaan. Selepas mencuba Super Kino selama seminggu, ibu saya tidak lagi mengalami kesakitan dan pergerakannya menjadi semakin lancar.
Cik Sarah, 36, Petaling Jaya



0 comments: