CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, February 12, 2012

MY BIRTHDAY

Salam kawan2 nak tnya benda apa yg naik X turun2? jawapannya mesti la umur ..Alhamdulillah,hari ini umur sudah bertambah sebanyak 43 tahun sampai lupa nak update kat blog ..nampak sangat tanda2 diri ni dah tua sampaikan nak update blog pun lupa,mana ada org yg makin mudakan?

Mangkin bertambah umur mangkin rasa diri ini kerdil,rasa macam takut je kalau2 tuhan tarik nyawa sekarang.Amal belum cukup lagi nak mengadap Tuhan..Alhamdulillah tahun ini masih dapat menyambut birthday dengan family seronok sesangat sumpah aku cakap.
Apa2 pun aku happy sangat sebab my hubby buat kejutan makan kat L.A Tea Garden kat seberang sungai dua suka sangat dengan makanan kat situ semuanya sedap2..X sangka Pakndak n Cik Nah dpat luangkan masa datang majlis birthday tu..dan X lupa pada kakak tersayang anak buah n tunangnya terimakasih banyak2 wanda ucapkan pada kalian semua.
Tapi tak boleh la nak happy sangat,sebab bila terlalu happy,nanti ada je benda buruk yg menimpa..macam yg aku perasan semenjak kebelakangan ni..banyak betul kejadian yg X berapa nak best bertimpa2 yg kena kat diri ini..mungkin itu ujian nak ingatkan diri yg selalu leka.
banyak ucapan2 dari kawan2 fb tersayang yg sangat manis yg mahu aku baca selalu..sebabnya banyak antara ucapan ni adalah doa yg patut di Aminnkan
ni la Pak Ndak n Cik Nah best sangat diorang ni spotting gila

syada(anak buah aku) dengan anak bongsu aku bukan main gedik lagi
syada n zafni dah bertunang pun 28.1.2012 X jauh dengan my birthday 1.2.2012 dok panas lagi tu hehehehe
maklang asyik potong monton chopstick dah X pedulikan sapa2 lantak kat hampa la aku nak makan
senyuman iklas buat my hubby tersayang
sementara menunggu kita posing dulu
aniq tengah naik angin..geram je tengok mama pasai apa sayang marah kat mama
yg ni aniq dah senyum mungkin dah ok sikit kot..ni la family aku yg seciput janji aku bahagia
besar dah anak2 mama..bermakna mama dah tu........pandai2 la hampa sambung

ni la hero aku buat selama2nya..sayang sangat kat awak (ketat2)


dapat hadiah dari AQ (anak sulung) aku bagi perfume body shop
happynya syada maklum la baru lepas bertunang mesti la..sekuk je wanda tu hehehe






0 comments: