assalamualaikum dah lama benar aku tak menulis disini,rasa rindu pulak nak tulis walaupun tak tau nak tulis apa.semenjak cuti sekolah ni sampai la cuti sekolah dah nak buka balik..aku dengan keluarga X dapat pergi bercuti sebab keluarga kedua belah pehak datang ke penang..jadi kami X boleh nak kemana2..cuma ronda kat penang je.ni family kak ipar aku.diaorang dok kat KL..sebab apa depa suka mai penang nak tau tak pasai apa..NASI KANDAQ punya hal
WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG
-
*WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG*. Bila tekak sendiri nak makan,
bahan pun ada, so apalagi, masuk dapur terus goreng sebungkus. Tengah nak
memasak, t...
2 days ago


0 comments:
Post a Comment