Ni la Bangunan Pekan Rabu...
Sapa sapa yg nak jaga bdan atau nk makan jamu boleyh la cari kt Pekan Rabu...Banyak sgt...
Anakku sempat lagi nk posing kt Pekan Rabu
Ni la ikan pekasam yang x pernah ada kat Penang...bli la jgk satu Kotak...murah ja...
Abang tu sedang promote ikan pekasam yg dia jual....macam2 jenis ikan dok ada...
ni la jajan (makanan ringan) yg dok ada kt sana...
pic dari jauh...
WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG
-
*WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG*. Bila tekak sendiri nak makan,
bahan pun ada, so apalagi, masuk dapur terus goreng sebungkus. Tengah nak
memasak, t...
2 days ago


0 comments:
Post a Comment