












takut taw.....tpi i buat2 berani jew.....anak2 xtaw pown yg mama dya ni penakut..hahahaha
Hari Valentine di pekan danok...macam2 bunga ada...murah2 pulak tu...pilih ja yang mana satu berkenan...
yang ni la penjaja di pekan Danok...
anak bongsu ku...
mama dya pown sama naik....anak2 smpai pnggil i mak datin....hahaha
WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG
-
*WORDLESS WEDNESDAY - KUEY TEOW GORENG*. Bila tekak sendiri nak makan,
bahan pun ada, so apalagi, masuk dapur terus goreng sebungkus. Tengah nak
memasak, t...
2 days ago


0 comments:
Post a Comment